Description


I own nothing but the editing and clips.

I rushed parts because I didn’t have enough clips, and I’m really picky with the clips so some parts are just ehhh. xD That person riding with me is my cousin Erin. She’s such a weirdo. lol I’ll have a video of horse movies up soon! Hopefully. haha!

Program: Sony Vegas Pro 8

Back Up Account
http://www.youtube.com/user/TwilightFilly

Comments

25 Responses to Just children from the outside

  1. Anonymous says:

    She’s gorgeous! I love your videos!
    You are an amazing rider and I love seeing the bond you guys have.

  2. Anonymous says:

    oh my gos. this is amazingg!

  3. Anonymous says:

    Native Horses, its really good

  4. Anonymous says:

    Omg! I love this video and song!
    Does anyone know what the song is called?

  5. Anonymous says:

    omg she or he is so dam cute

  6. Anonymous says:

    hope you dont mind me asking but where is your redy/brown bridle from? its such a beautiful colour!! xxxxx

  7. Anonymous says:

    really amazing
    i like your videos
    great works :)

  8. Anonymous says:

    really,really good video.
    ant btw i like the landscape.
    it shows…well,a kind of freedom

  9. Anonymous says:

    Co to za piosenka .?
    Napisz na moją pocztę..Proszę..

  10. Anonymous says:

    you have a unbreakable bond with your horse (: it really nice to see that

  11. Anonymous says:

    Beautiful horse, beautiful video.

  12. Anonymous says:

    what effect on vegas do you use to make your clips look soooo…. vibrant? i’m not sure what to call it but what effect do you use?! 😀

  13. Anonymous says:

    awesome horse+ awesome rider = awesome video.
    i love it (:

  14. Anonymous says:

    Ahah no I’m the only person in my family that rides, my cousin will ride like every now and then but it’s rare. Some of my friends ride.

  15. Anonymous says:

    ermmmm……
    Why do you have to be so freaking amazing!?

  16. Anonymous says:

    wow-wow-WOW
    I LOVE this!!
    This is sooooooooooooooooo amaaaaazing xxxxxxx

  17. Anonymous says:

    First video i have ever been sad when it was over<3

  18. Anonymous says:

    You live my dream life. No one to tell you what to do with your horse. As close to freedom as you can get. Your life is perfect. :’)))

  19. Anonymous says:

    you and the horse are butiful x

  20. Anonymous says:

    love it!! loove all your vids!

  21. Anonymous says:

    Bawww…I wanna be you ;w;

  22. Anonymous says:

    Do you use a tripod at all? Because if you dont you have an EXTREMELY steady hand!

  23. Anonymous says:

    This video is so beautiful! The editing is awesome. xxx

  24. Anonymous says:

    hey just wondering if you have one of those water proof cases for your camcorder? Or do you use something else to protect it? Thanks :)
    And I love your horse! She is BEAUTIFUL! And you are an amazing rider!!

  25. Anonymous says:

    Beautiful video, horses, and it shows so much feeling. I love your vidoes